Завдання на 30.03-03.04.2020р
для учнів 7-х класів
Шановні учні!
Цього тижня з української мови превіряємо, як засвоєно тему "Прислівник". Для цього проходимо 2 тестування ( у нас 2 уроки на тиждень):
1тестування. За посиланням https://vseosvita.ua/go
введіть код:ssn165
або
Перейдіть за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/ssn165
або Відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
2 тестування. За посиланням https://vseosvita.ua/go
введіть код: fjz399
або
Перейдіть за посиланням:https://vseosvita.ua/test/start/fjz399
або
Відскануйте QR-код за допомогою смартфона:
Тестування проходите до 03.04. 2020 включно.
Далі завдання отримаєте наступного тижня.
З української літератури (2 уроки на тиждень) на 1 проходимо тестування за творчістю Симоненка: відкриваємо на диску за посиланням
https://drive.google.com/open?id=192PhU8b2uzo0t5KO_01d9qJY5N4HTJ3X
або читаємо питання і відповідаємо, а потім надсилаємо відповіді на пошту
svsh2808@gmail.com , не забуваючи вказувати прізвище та ім'я
І «Лебеді материнства»1. Колір лебедів у
поезії: а) білий; б) рожевий; в) сірий.
а) «Вибрати не можна тільки
Батьківщину»;
або читаємо питання і відповідаємо, а потім надсилаємо відповіді на пошту
svsh2808@gmail.com , не забуваючи вказувати прізвище та ім'я
7-й клас. Поезія Симоненка
І «Лебеді материнства»1. Колір лебедів у
поезії: а) білий; б) рожевий; в) сірий.
2. Лебеді порівнюються з: а) хмарами; б) чаклунством; в) мріями.
3. Мати не пускала до хати гойдати
колиску: а) досаду; б) смуток; в) лихо.
4. Лебеді панували в хаті на стіні:
а) під час темряви; б) у
будь-який час; в) тільки у дощову погоду.
5. Коли син виросте, то він:
а) вирушить у дорогу; б)
відремонтує батьківську хату; в)
змайструє млин.
6. Мавки чорноброві чекатимуть від
дорослого хлопця:
а) ніжності й любові; б)
уваги і грошей; в) багато позитивних
емоцій. 7. В житті, на думку В. Симоненка, кожна
людина не може вибирати: а) друга; б) дружину; в) матір. 8. Останній рядок поезії має такий
виклад:
а) «Вибрати не можна тільки
Батьківщину»;
б) «Та не можна рідну матір вибирати»;
в) «Можна все на світі вибирати, сину...».
9. Поезія В. Симоненка «Лебеді материнства» покладена на музику
композитором: а) М. Лисенком; б) П. Майбородою; в) А. Пашкевичем. 10. «Лебеді
материнства» за своєю будовою нагадують: а) стрілецьку пісню; б) веснянку; в) коломийку. 11. Образ лебедів у творі асоціюється
з: а) мужністю; б) вірністю; в) ніжністю.
12. У народних легендах верба, яка
згадується у вірші, означає дерево: а) життя; б) добробуту; в)
мужності і наполегливості.
ІІ «Ти знаєш, що ти –
людина?» 13. Звертаючись до
читача, В. Симоненко в кожній людині вбачає: а) індивідуальність; б)
вміння писати поезії;
в) прагнення матеріально збагатитися.
14. У людини єдина (за поезією В.
Симоненка): а) думка; б) усмішка і мука;
в) радість.
15. Люди, на думку поета, бувають:а) щасливі і нещасливі; б) добрі і
злі; в) вимогливі і жорстокі.
16. Чим багата людина на землі? а) Озерами, гаями, степами;
б) горами, морями, полонинами; в) лісами, полями, луками.
17. Письменник у своєму зверненні
наполягає на тому, щоб кожна людина: а) поспішала жити і кохати; б) написала хоча б одну поезію.
в) була відповідальною перед суспільством;
18. В. Симоненко застерігає читача, щоб
той: а) боровся з розкрадачами державного майна; б) не проспав своє життя;
в) обрав вірний життєвий шлях.
19. Який рядок
поезії повторюється двічі? а) «І жити
спішити треба...»;б) «очі твої —
одні»; в) «бо ти на землі —
людина».
20. У своїй поезії В. Симоненко
проголошує, що кожна людина повинна мати право на: а) свободу; б) відпочинок; в) отримання
приватного житла.
21. Автор поезії змушує людину
замислитися над тим, що їй необхідно: а) залишити по собі добру пам’ять; б) відстоювати інтереси суспільства;
в) розвиватися і вдосконалюватися.
22. Читач під впливом вірша
намагається: а) надати допомогу всім, хто її потребує; б) розпочати пошуки щастя;
в) переглянути своє ставлення до
життя.
23. «Ти знаєш, що ти — людина?»
Симоненка виходить до збірки: а) «Тиша і грім»; б) «Земне тяжіння»; в) «Поезії».
24. Автор у творі зазначає, що завтра на
цій землі: а) «Кохати спішити треба»; б) «Інші ходитимуть люди»; в) «І жити спішити треба».
ІІІ.
«Гей, нові Колумби й Магеллани» 25. У мандри молодь
кличуть: а) океани; б) гори; в) полонини. 26. В. Симоненко
назвав бухту у творі місцем: а) роздумів; б) спокою; в)
хвилювань.
27. До кого звертається поет із закликом
вирушити у подорож? а) Магеллана; б) вчених-дослідників; в) молоді.
28. Де пропонує автор поезії «відкривати
духовні острови»?а) На вершинах гір; б) в океані
рідного народу;
в) під час перегляду художніх фільмів.
29. Яким транспортом буде користуватися
ліричний герой під час подорожі?а) Літаком; б) кораблем; в)
потягом.
30. Доки буде жити герой твору? Доти: а) вистачить сил і мужності;
б) це буде необхідно; в) відкриватиме цікаве, незвідане на рідній землі.
31. В. Симоненко засуджує в людині:а) байдужість; б) улесливість;
в) надмірну емоційність.
32. Подорожуючи, Христофор Колумб, який
згадується у вірші, відкрив:а) Індію; б) Португалію; в) Америку.
33. Автор прагне позбавити від мулу:а)
людські душі; б) якорі іржаві;
в) народну мову.
34. Якій свійський птах «землю всю не
розгребе»? а) Індик; б) гусь; в) півень.
35. Питання, з яким спочатку звертається
В. Симоненко у творі до читача?а) «Хто сказав, що все уже
відкрито?» б) «Нащо ж мені
народжені тоді?»
в) «Наші сподівання молоді?»
36. Острови Кубу і Гаїті відкрив:
а) Ф. Магеллан; б) Х. Колумб; в) невідомий мореплавець.
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
також, якщо пам'ятаєте, потрібно було вивчити вірш Симоненка. Як альтернативу пропоную, за бажанням, створити відеопоезію (це поезія у відеоформі, це поєднання відеомистецтва із
мистецтвом слова)
Приклади відеопоезій моїх учнів
також, якщо пам'ятаєте, потрібно було вивчити вірш Симоненка. Як альтернативу пропоную, за бажанням, створити відеопоезію (це поезія у відеоформі, це поєднання відеомистецтва із мистецтвом слова)
https://www.youtube.com/watch?v=XBjOpeTTlok&t=21s
https://www.youtube.com/watch?v=_-LLsptBP08&t=7s
Відеопоезії і нших дітей
https://www.youtube.com/watch?v=mqmazU7_pv8
https://www.youtube.com/watch?v=48sEPSiedtY
https://www.youtube.com/watch?v=npt2CG9--PM
https://www.youtube.com/watch?v=raPE7L2PLls
Надсилати на ту саму адресу.
2 -3 урок. Читати стор. 212-242,
скласти 12 тестових завдань за прочитаним твором (надсилати на ту ж адресу). Наступне завдання з літератури отримаєте 9 квітня.
Успіхів!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар